Twój koszyk

Przejdź do koszyka
jest obecnie pusty...0
Do kasy

Zaloguj się

rejestacja utracone hasło

Masz pytanie?

ROWER GIANT TRANCE 4  2017

ROWER GIANT TRANCE 4 2017

Dostępność:
Dostępny na sklepie , odbiór osobisty.

U nas kupisz na raty CA RATY w promocji 1% na miesiąc w sklepie stacjonarnym

5949,00 6999,00 zł

Dodaj do koszyka
Rozmiar koła27,5"

ROWER GIANT TRANCE 4  2017

Nowa generacja popularnego i wszechstronnego roweru zawieszonego Giant na kołach 27.5” do jazdy w trudnym terenie
Rama aluminiowa AluxX SL z zawieszeniem Maestro o skoku 140mm
Górny element pośredni zawieszenia Maestro stworzony z użyciem technologii Advanced Forged Composite, która zwiększa jego wytrzymałość obniżając zarazem wagę
Nowe mocowanie tylnego amortyzatora Trunnion zwiększające efektywność pracy zawieszenia
Główka ramy OverDrive i mufa suportowa PowerCore wraz z suportem typu Press Fit
Mocowanie do napinacza w standardzie ISCG05
Piasty w standardzie Boost: przód 15x110, tył 12x148, poprawiające sztywność kół
Wewnętrzne prowadzenie linek, osłona dolnej rury tylnego trójkąta

SPECYFIKACJA:

RAMA

Kolor Czarno-szary-niebieski
Rama Aluminium - ALUXX SL, system zawieszenia Maestro, skok 140mm
Widelec SR SUNTOUR Aion LO-R, skok 150mm, oś 15x100
Tylny amortyzator SR SUNTOUR Unair LO-R, mocowanie Trunnion

KOMPONENTY

Kierownica GIANT Connect Trail, 31.8x730mm
Wspornik kierownicy GIANT Connect 60mm(S,M), 70mm(L), 80mm(XL)
Wspornik siodła GIANT Connect, 30.9x375mm
Siodło GIANT Contact, Neutral
Pedały Brak

NAPĘD

Manetki SHIMANO Alivio M4000, 2x9
Przerzutka przednia SHIMANO Deore M618
Przerzutka tylna SHIMANO Deore M592, Shadow
Hamulce SHIMANO M315, przód 180mm, tył 180mm
Dźwignie hamulca SHIMANO M315
Kaseta / Wolnobieg SHIMANO HG400, 12-36T, 9rz.
Łańcuch KMC X9
Mechanizm korbowy FSA Comet, 38/24T
Środek Suportu FSA BB-CFM92, Press Fit

KOŁA

Obręcze GIANT XC-1 27.5"
Piasty przód GIANT Tracker Boost 15x110, łożyska maszynowe; tył GIANT Tracker Boost 12x148 łożyska maszynowe
Szprychy SAPIM Race
Opony przód SCHWALBE Nobby Nic 27.5x2.35 Performance, tył SCHWALBE Nobby Nic 27.5x2.25 Performance

TECHNOLOGIA:

OverDrive

Technologia główki ramy, zapewniająca precyzję sterowania rowerem.

OVERDRIVE

CECHY: Jest to oryginalna technologia Giant, polegająca na powiększeniu rozmiarów rury sterowej widelca. Zaprojektowana, aby zapewnić stałą wydajność sterowania rowerem, poprzez powiększenie łożysk główki ramy i stożkową rurę sterową zapewniają optymalną sztywność. Rowery szosowe wyposażone są w łożysko górne w rozmiarze 1 ⅛ cala oraz 1 ¼ calowe łożyska dolne, natomiast rowery górskie wyposażone są w łożyska górne o rozmiarze 1 ⅛ cala, dolne natomiast są w rozmiarze 1 ½ cala.

KORZYŚCI: OverDrive zapewnia aż do 15 % większą sztywność skrętną sterowania niż główki ramy i rury sterowe widelca o tradycyjnym, okrągłym przekroju. Przekłada się to na znacznie lepsze przełożenie energii zaczynając od ręki, przez kierownicę i mostek, kończąc na przednim kole. Nie robi więc różnicy czy ciśniesz pod górę, czy kręcisz w ciasnych zaułkach, OverDrive przenosi siłę nacisku bezpośrednio na przednie koło – dokładnie tam, gdzie jest ona potrzebna najbardziej.

ZAWIESZENIE MAESTRO

Zawieszenie Maestro dostosuje się do każdego stylu jazdy.

Meastro jest wzorem dla nowoczesnego zawieszenia rowerowego i stanowi kompletną platformę wykorzystywaną w każdym rowerze wyczynowym firmy Giant. Pięć różnych konstrukcji ram o różnych skokach zawieszenia, by stawić czoło każdemu szlakowi.

Maestro wyróżnia się dzięki trzem głównym zaletom:

EFEKTYWNOŚĆ PEDAŁOWANIA
Zarówno podczas sprintu pod górę, jak i podczas pokonywania skalistego terenu, zawieszenie Maestro nie reaguje na siły wywoływane pedałowaniem i nie ma wpływu na efektywność pedałowania.

PEŁNA AKTYWNOŚĆ ZAWIESZENIA
Począwszy od małych wybojów o wysokiej częstotliwości, po gwałtowne kompresje, zawieszenie Maestro jest zdolne pochłonąć każdą przeszkodę na szlaku.

PEŁNA NIEZALEŻNOŚĆ OD SIŁ WYWOŁANYCH HAMOWANIEM
Niezależnie od tego, czy rozpędzasz się czy gwałtownie zwalniasz, zawieszenie Maestro pozostaje w pełni aktywne i niezależne od sił wywoływanych hamowaniem.

ALUXX SL

POZIOM HIGH PERFORMANCE. Niezwykle lekkie ramy o bardzo dobrych proporcjach wytrzymałości do wagi.

MATERIAŁY

• Używamy głównie stopu 6011, co gwarantuje niezwykle korzystną relację wytrzymałości do wagi.

METODY FORMOWANIA

• Podwójne cieniowanie skutkuje ograniczeniem ciężaru, bez strat dla wytrzymałości.

• Używamy technik PressForming, WarmForming (zaawansowana technika kształtowania ramy przez wtryskiwanie powietrza pod wysokim ciśnieniem) oraz FluidForming w wybranych modelach.

TECHNIKI SPAWANIA

• Wykorzystujemy zarówno techniki standardowe (dwukrotne spawanie bez końcowego piaskowania / szlifowania), jak i techniki spawania gładkiego, co pozwala osiągnąć doskonałą wytrzymałość i ciężar.

Producenci

  • logo ACCENT
  • logo BLIZZARD
  • logo BONTRAGER
  • logo CATEYE
  • logo FINISH LINE
  • logo FISCHER
  • logo GIANT
  • logo GIRO
  • logo KRYPTONITE
  • logo LANGE
  • logo MAXXIS
  • logo MERIDA
  • logo RESPRO
  • logo ROSSIGNOL
  • logo SHIMANO
  • logo SIS Science in Sport
  • logo SMOGGUARD
  • logo TREK
Ładowanie...

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Zamknij
facebook