Twój koszyk

Przejdź do koszyka
jest obecnie pusty...0
Do kasy

Zaloguj się

rejestracja utracone hasło

Masz pytanie?

ROWER GIANT FATHOM  2 29ER 2019 TUBELESS

ROWER GIANT FATHOM 2 29ER 2019 TUBELESS

Dostępność:
Dostępny na sklepie , odbiór osobisty.

U nas kupisz na raty CA RATY w promocji 1% na miesiąc w sklepie stacjonarnym

4299,00

Dodaj do koszyka

ROWER GIANT  FATHOM 2 29ER 2019  TUBELESS

WYTRWAŁY NA STROMYCH PODJAZDACH I PEWNY NA SINGLETRACKOWYCH ZJAZDACH. TEN PŁYNNY MODEL HARDTAILA Z KOŁAMI O ŚREDNICY 29 CALI GWARANTUJE PEŁNĄ RÓWNOWAGĘ PODCZAS JAZDY W WYMAGAJĄCYM TERENIE XC.

Fathom 29 zbudowany na aluminiowej ramie ALUXX SL-grade został wyposażony w udoskonaloną geometrię, która w połączeniu z kołami o dużej średnicy gwarantuje perfekcyjną stabilność jazdy podczas pokonywania trudnych szlaków XC. Rama została dopasowana do widelca zawieszenia o skoku 100 mm, dzięki czemu rower ten jest bardziej efektywny podczas podjazdów i gwarantuje całkowitą kontrolę podczas zjazdów.

GŁÓWNE KORZYŚCI

SPRAWDZONA WYDAJNOŚĆ STOPU

Aluminium ALUXX SL-grade zostało ręcznie wykonane w naszej fabryce będącej światowym liderem technologii kompozytowej.

KOMFORT I STABILNOŚĆ

Geometria dostosowana do kół o średnicy 29 cali nie jest jedynie dodanym elementem, ale integralną składową konstrukcji, pozwalającą w pełni wykorzystać właściwości jezdne kół o większej średnicy.

XC CONTROL

Skok zawieszenia 100 mm w przednim kole dla efektywności i kontroli podczas jazdy XC. Nieco ostrzejsza geometria XC i specyfikacja części idealne dla ambitnych rowerzystów XC.

Rama: Aluminium - ALUXX SL

Widelec: SR SUNTOUR Raidon32 Boost LOR, skok 120mm, tapered, oś 110mm x 15QLC

Napęd: 1X10, tylna SHIMANO Deore RD-M6000, Shadow+

Hamulce: TEKTRO HD-M275, tarcze 180/160, hydr.

Opony MAXXIS Ikon 29x2.2", 60TPI TR, Tubeless

SPECYFIKACJA

Kolor Czarny/Czerwony/Grafit
Rama Aluminium - Aluxx SL
Widelec SR SUNTOUR Raidon XC LO-R, skok 100mm, tapered, QR9x100
Tylny amortyzator N/A
Kierownica GIANT Connect Trail, 780x31.8mm, alu.
Wspornik kierownicy GIANT Connect, alu.
Wspornik siodła GIANT Contact Switch, regulowany, 30.9mm; 125(M), 150(L,XL)
Siodło Giant Contact (neutral)
Pedały VP-992S
Manetki SHIMANO Deore SL-M6000, 1x10
Przerzutka przednia N/A
Przerzutka tylna SHIMANO Deore RD-M6000, Shadow+
Hamulce TEKTRO HD-M275, tarcze 180/160, hydr.

Dzwignie hamulca Tektro HDM 275
Kaseta / Wolnobieg SHIMANO Deore CS-HG500,11-42T, 10s.
Łańcuch KMC X10
Mechanizm korbowy PRAXIS Cadet Boost, 30T
Srodek suportu PRAXIS PressFit
Obręcze GIANT XCT 29” , szer. wew. 25mm, Tubeless, alu.
Piasty GIANT by FORMULA Tracker Sport QR/ GIANT Tracker Sport, Boost QR 141
Szprychy SAPIM Leader, 28/28
Opony MAXXIS Ikon 29x2.2", 60TPI TR, Tubeless

TECHNOLOGIA:

OverDrive

Technologia główki ramy, zapewniająca precyzję sterowania rowerem.

OVERDRIVE

CECHY: Jest to oryginalna technologia Giant, polegająca na powiększeniu rozmiarów rury sterowej widelca. Zaprojektowana, aby zapewnić stałą wydajność sterowania rowerem, poprzez powiększenie łożysk główki ramy i stożkową rurę sterową zapewniają optymalną sztywność. Rowery szosowe wyposażone są w łożysko górne w rozmiarze 1 ⅛ cala oraz 1 ¼ calowe łożyska dolne, natomiast rowery górskie wyposażone są w łożyska górne o rozmiarze 1 ⅛ cala, dolne natomiast są w rozmiarze 1 ½ cala.

KORZYŚCI: OverDrive zapewnia aż do 15 % większą sztywność skrętną sterowania niż główki ramy i rury sterowe widelca o tradycyjnym, okrągłym przekroju. Przekłada się to na znacznie lepsze przełożenie energii zaczynając od ręki, przez kierownicę i mostek, kończąc na przednim kole. Nie robi więc różnicy czy ciśniesz pod górę, czy kręcisz w ciasnych zaułkach, OverDrive przenosi siłę nacisku bezpośrednio na przednie koło – dokładnie tam, gdzie jest ona potrzebna najbardziej.

ALUXX SL

POZIOM HIGH PERFORMANCE. Niezwykle lekkie ramy o bardzo dobrych proporcjach wytrzymałości do wagi.

MATERIAŁY

• Używamy głównie stopu 6011, co gwarantuje niezwykle korzystną relację wytrzymałości do wagi.

METODY FORMOWANIA

• Podwójne cieniowanie skutkuje ograniczeniem ciężaru, bez strat dla wytrzymałości.

• Używamy technik PressForming, WarmForming (zaawansowana technika kształtowania ramy przez wtryskiwanie powietrza pod wysokim ciśnieniem) oraz FluidForming w wybranych modelach.

TECHNIKI SPAWANIA

• Wykorzystujemy zarówno techniki standardowe (dwukrotne spawanie bez końcowego piaskowania / szlifowania), jak i techniki spawania gładkiego, co pozwala osiągnąć doskonałą wytrzymałość i ciężar.

 

Producenci

  • logo ACCENT
  • logo CATEYE
  • logo DARTMOOR
  • logo FINISH LINE
  • logo GEOBIKE
  • logo GIANT
  • logo KRYPTONITE
  • logo LANGE
  • logo LAZER
  • logo MAXXIS
  • logo MERIDA
  • logo NORTHWAVE
  • logo RESPRO
  • logo ROSSIGNOL
  • logo SHIMANO
  • logo SIS Science in Sport
  • logo SMOGGUARD
Ładowanie...

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Zamknij
facebook