Twój koszyk

Przejdź do koszyka
jest obecnie pusty...0
Do kasy

Zaloguj się

rejestacja utracone hasło

Masz pytanie?

ROWER GIANT FATHOM 2  2018 TUBELESS

ROWER GIANT FATHOM 2 2018 TUBELESS

Dostępność:
Dostępny na sklepie , odbiór osobisty.

U nas kupisz na raty CA RATY w promocji 1% na miesiąc w sklepie stacjonarnym

5099,00

Dodaj do koszyka
Rozmiar koła27,5"

ROWER GIANT  FATHOM  2  2018  TUBELESS

SPRAW SOBIE ODPOWIEDNIĄ DAWKĘ SINGLETRACKOWEJ JAZDY

NA TYM ZNAKOMITYM HARDTAILU, KTÓRY ZAPEWNI CI KONTROLĘ.

PEWNIE WSPINAJ SIĘ, ZAKRĘCAJ I POKONUJ STROME ZBOCZA.

Dzięki lekkiej aluminiowej ramie ALUXX SL i geometrii odpowiedniej do trailowej jazdy,

Fathom to doskonały wybór dla wielbicieli XC i singletracków.

Łączy w sobie efektywność klasycznego hardtaila i wszechstronne

możliwości uniwersalnego roweru terenowego.

Został on zaprojektowany tak, aby jeszcze lepiej wykorzystać możliwości kół o średnicy 27,5.

Jego geometria jest dopasowana do jazdy trailowej dzięki nieco mniejszemu kątowi główki

ramy dostosowanemu do amortyzowanego widelca o skoku 120 mm.

Rama: Aluminium - ALUXX SL

Widelec: SR SUNTOUR Raidon Air XC LO-R DS 27.5”, skok 120mm, oś 15QLC (15x100), Tapered

Napęd: 2x10, manetki SHIMANO Deore, przerz. przed. SHIMANO Deore, przerz. tylna SHIMANO Deore

Hamulce: SHIMANO M315, tarcza [P] 180mm [T] 160mm, hydrauliczne

Koła: GIANT XC-2 Disc 27.5", Tubeless Ready, łożyska maszynowe,

opony MAXXIS Ardent 27.5x2.25", Tubeless

SPECYFIKACJA

Rama ALUXX SL-Grade Aluminum
Widelec SR Suntour Raidon XC LO-R DS 27.5” Taper with 15QLC(15x100), Air Spring and 32mm Alloy Stanchions
Kierownica Giant Connect Trail, 780mm x 31.8mm
Wspornik kierownicy Giant Connect, 8 Degree
Wspornik siodła Giant Contact Switch, Dropper post with Remote, 30.9mm
Siodło Giant Contact (Neutral)
Pedały MTB Caged, 9/16"
Manetki Shimano Deore, 2x10
Przerzutka przednia Shimano Deore 2x10
Przerzutka tylna Shimano Deore, Shadow+
Hamulce Shimano M315 [F] 180mm [R] 160mm, Hydraulic Disc
Dźwignie hamulca Shimano BL-M315

Kaseta / Wolnobieg Shimano Deore,11-42t
Łańcuch KMC X10 with Missing Link
Mechanizm korbowy FSA Comet, 24/38
Środek suportu FSA
Obręcze Giant XC-2 Wheelset, 27.5", Tubeless Ready, 21mm Inner Width
Piasty [F] Giant Tracker 15x100, Sealed Bearing, [R] Giant Tracker Sport QR, Loose Ball
Szprychy Sapim
Opony Maxxis Ardent 27.5x2.25", 60 TPI, TR, Tubeless

 

Waga

W branży rowerowej nie ma standardu porównywania wagi rowerów między segmentami lub markami.

Wielu producentów podaje najniższą możliwą wagę roweru.

Różnice zależą od wielkości ramy, użytych materiałów, wagi osprzętu i akcesoriów.

Dlatego najlepszym sposobem, aby ocenić wagę konkretnego roweru jest jego wypróbowanie.

Sugerujemy wizytę  w naszym sklepie , który zważy wybrany rower.

Wszystkie rowery Giant są zaprojektowane tak, aby oferowały jak najlepszą

w swojej klasie wagę i jakość jazdy.

TECHNOLOGIA:

OverDrive

Technologia główki ramy, zapewniająca precyzję sterowania rowerem.

OVERDRIVE

CECHY: Jest to oryginalna technologia Giant, polegająca na powiększeniu rozmiarów rury sterowej widelca. Zaprojektowana, aby zapewnić stałą wydajność sterowania rowerem, poprzez powiększenie łożysk główki ramy i stożkową rurę sterową zapewniają optymalną sztywność. Rowery szosowe wyposażone są w łożysko górne w rozmiarze 1 ⅛ cala oraz 1 ¼ calowe łożyska dolne, natomiast rowery górskie wyposażone są w łożyska górne o rozmiarze 1 ⅛ cala, dolne natomiast są w rozmiarze 1 ½ cala.

KORZYŚCI: OverDrive zapewnia aż do 15 % większą sztywność skrętną sterowania niż główki ramy i rury sterowe widelca o tradycyjnym, okrągłym przekroju. Przekłada się to na znacznie lepsze przełożenie energii zaczynając od ręki, przez kierownicę i mostek, kończąc na przednim kole. Nie robi więc różnicy czy ciśniesz pod górę, czy kręcisz w ciasnych zaułkach, OverDrive przenosi siłę nacisku bezpośrednio na przednie koło – dokładnie tam, gdzie jest ona potrzebna najbardziej.

ALUXX SL

POZIOM HIGH PERFORMANCE. Niezwykle lekkie ramy o bardzo dobrych proporcjach wytrzymałości do wagi.

MATERIAŁY

• Używamy głównie stopu 6011, co gwarantuje niezwykle korzystną relację wytrzymałości do wagi.

METODY FORMOWANIA

• Podwójne cieniowanie skutkuje ograniczeniem ciężaru, bez strat dla wytrzymałości.

• Używamy technik PressForming, WarmForming (zaawansowana technika kształtowania ramy przez wtryskiwanie powietrza pod wysokim ciśnieniem) oraz FluidForming w wybranych modelach.

TECHNIKI SPAWANIA

• Wykorzystujemy zarówno techniki standardowe (dwukrotne spawanie bez końcowego piaskowania / szlifowania), jak i techniki spawania gładkiego, co pozwala osiągnąć doskonałą wytrzymałość i ciężar.

Polecane do tego produktu

Producenci

  • logo ACCENT
  • logo BLIZZARD
  • logo BONTRAGER
  • logo CATEYE
  • logo FINISH LINE
  • logo FISCHER
  • logo GIANT
  • logo GIRO
  • logo KRYPTONITE
  • logo LANGE
  • logo MAXXIS
  • logo MERIDA
  • logo RESPRO
  • logo ROSSIGNOL
  • logo SHIMANO
  • logo SIS Science in Sport
  • logo SMOGGUARD
  • logo TREK
Ładowanie...

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Zamknij
facebook